MONDAY BLUE

07:47

SALAM DAN SELAMAT MALAM,

☺☺
Hari nie hari isnin macam biasa la... saya selalu ada monday blue... mahu tak ye...sabtu ahad normally kan kita bercuti...relax-relax... dan chill...chill... jer kan...
datang hari isnin dah kene mula berkerja balik...

Bangun pagi hari ni bermalas-malasan la ... TAPI ( terus segar!!!!!! MATA  ) bila dapat order dari customer dari JOHOR  nak 10 botol TRANSFER FACTOR ADVANCE @ TRANSFER FACTOR TRI FACTOR FORMULA... ( nama baru ye la ) ...

Apa lagi cepat siap-siap mandi gaya koboi...sepantas kilat dh siap pakai tudung.... order 10 botol dari seorang custome di tambah plak bila kawan minta COD SET GLUCOAH ...perhhh mata segar bugar terus...

hari nie jalan tak da jem sangat jadi cepat aje sampai ke office HQ 4LIFE di AMCORP PETALING JAYA...hari nie di office tak ramai orang sangat jadi cepat aje order aku siap....

order transfer factor 10 botol






transfer factor advance





transfer factor advance

Semua nie antara produk Transfer factor advance yang saya sudah pot out... cantik kan katalog baru dari 4LIFE.... Beg pon sarat dengan produk untuk COD dan POSTAGE hari nie...
Setakat ini sahaja dari saya ... in sha allah da rezeki saya akan berkongsi lagi mengenai aktiviti harian saya...

JIKA ADA SEBARANG PERTANYAAN MENGENAI PRODUK BOLEH HUBUNGI SAYA DI TALIAN 0122060026 ( CALL /  SMS / WASAP ) ...



You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook