alhamdullilah syukur atas rezekiNYA.

07:29

SALAM DAN SELAMAT MALAM....


Hai semua ye... dah makan malam ke belum??? saya sudah makan petang tadi jadi malam tak la  lapar sangat..... gaya macam diet jerr kan... tapi tak pon ...
badan makin membesar jgak...stresss ye... semangat tak kental nak diet lagi.... azam je berzaman-zaman...

Membebel plak saya nie kan...biasa la perempuan kan DNA membebel tu dah sebati... hari nie alhamdullilah  dapat order daripda Dr sally, Pn maziah dan sebagainya... kesemua sekali berjumlah dalam RM 3000. Semua buat pembelian pakej dan  macam biasa la saya akan terus packing dan pos melalui POS LAJU  dan CITY LINK ( bagi item yang terlalu berat).

Hari nie tak sibuk sangat di office 4life HQ amcorp mall.. jadi boleh la snap2 sikit pic .. untuk gambaran awk semua...



kaunter pembelian transfer factor



Ini lah gambar yang sempat saya snap..ini nama nya kaunter pembelian untuk semua pengedar sah 4life Transfer Factor. uniknya di 4life ini sesiapa  yang tidak berdaftar sebagai pengedar tidak akan diberi harga borong tetapi akan  diberi harga retail walaupon membuat pembelian yang banyak..tetapi jika pengedar  membuat pembelian 1 botol akan diberi harga borong...

kaunter penerimaan transfer factor

Ini kaunter penerimaan produk yang kita order tadi setelah membuat pembayaran.. di kaunter ini kita akan dijelaskan secara detail setiap pembelian... kira double check la order tu sebelum pick up order...

order dan postage transfer factor 1



order dan postage transfer factor 2

Ini sebahagian daripada produk yang saya buat pembelian ..produk ini akan terus packing dan postage melalui CITY LINK... sebab terlalu berat...



order dan postage transfer factor 3

Sudah siap packing....saya akan terus ke CITY LINK dan POS LAJU...selesai ini siap update ke customer setiap tracking number mereka.... in sha allah esok atau lusa akan sampai...
sekian sahaja coretan saya..

JIKA ADA SEBARANG PERTANYAAN MENGENAI 4LIFE TRANSFER FACTOR... BOLEH TERUS HUBUNGI SAYA MELALUI 0122060026 ( CALL/SMS/WASAP)..













You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook