hari yang produktif

18:31

SALAM DAN SELAMAT PAGI


Semalam hari yang sangat-sangat produktif bagi saya untuk mulakan aktiviti luar seperti biasa.... alhamdullilah rumah yang saya cakap baru pindah pada post sebelum ini dah hampir 80% siap mengemas. Hanya tinggal nak touch up dan need to go SHOPPING ( mood happy , biasa perempaun shoping cukup suke kan ),

Semalam pagi- pagi as usual update order dan comfrimkan order dari customer , cod tengah hari di TM POINT kelana jaya 1 TRANSFER FACTOR ADVANCE dan 1 GLUTAMINE PLUS nilai rm 314 pukul 1.30 tengah hari.



cod glutamine plus

siap comfrim dengan customer terkejar-kejar ke HQ 4LIFE di menara amcorp di petaling jaya.
Disini saya buat pembelian sekali terus packing untuk customer yang comfrim order siap dengan submit tracking number ke mereka.



packing transfer factor

nampak x? gaya dah mcm dekat rumah... maaf le ofis pengedar beli barang dah buat macam tempat packing barang sudah......terpaksa sebab tak sempat masa...terkejar-kejar balik mahu cod semula...produk 4life transfer factor dari saya sentiasa update dan fresh sebab mostly beli dari ofis dan terus packing hantar pada hari tersebut juga... jadi alhamdullillah expired date dah tamat tempoh memang tiada masalah.... produk hot baru beli dan pos gitewwww....



Ini antara produk 4life yang saya sudah packing dan mahu hantar pos laju serta city link.....saya sengaja tidak paparkan butiran customer yang order dari saya untuk menjaga hak privasi mereka...
Ok lah, setakat ini sahaja coretan dari saya... in sha allh nanti saya update lagi ....salam dari saya Zaida tf,

JIKA ADA SEBARANG PERTANYAAN MENGENAI PRODUK TRANSFER FACTOR BOLEH HUBUNGI SAYA MELALUI CALL/SMS/WASAP 0122060026





You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook